Bootcamp” ISTRAži poduzetništvo” pod vodstvom Ekonomske klinike ima za cilj potaknuti mlade, ambiciozne osobe na razvoj vlastitih ideja.
Cilj projekta: poticanje poduzetničkog duha te suočavanje sa stvarnim poduzetničkim izazovima i rješenjima.
Predmet: projekt je osmišljen kao besplatna edukacija o različitim metodama koje se koriste u poslovanju, poput business canvas-a, design thinking-a te pitch-a. Kroz projekt želimo pomoći mladima u razvoju, realizaciji i implementaciji poduzetničkih ideja. U okviru ovog projekta timovi mladih razvijaju i inoviraju svoje poduzetničke projekte uz pomoć mentora i suradnika. Tijekom projekta imaju mrežu koja se sastoji od iskusnih predavača, poduzetnika i članova Ekonomske klinike koji im svojim znanjem i iskustvom mogu pružiti savjetodavne usluge u razvojnim fazama njihovog poduzetničkog projekta, kao i pripomoći u određenim trenucima (razvoj ideje, pisanje poslovnog plana, savjeti vezani uz predstavljanje projekata te načine komunikacije, savjeti vezani uz ekonomska, financijska i marketinška pitanja).
Ciljna skupina: sve zainteresirane osobe koji žele naučiti više o poduzetništvu, generiranju vlastitih ideja, radu u timu i žele poboljšati svoje prezentacijske vještine.
O projektu: ovogodišnji projekt izvodit će se u razdoblju od 16. siječnja do 19. siječnja 2019. godine. Projekt Bootcamp “ISTRAži poduzetništvo” sastoji se od besplatnih radionica te završne prezentacije razvijenih ideja.
Tematika: tematika edukacijskog bootcampa “ISTRAži poduzetništvo” bit će detektiranje, analiziranje i rješavanje izazova u zajednici. Povezanost izazova u turizmu, inovacijama u turizmu, poduzetništvom u turizmu, primjerima dobre prakse i ekoturizmom