LinkedIn – unaprijedi svoju poslovnu
karijeru i umreži se s profesionalcima

 

Htio bi unaprijediti vlastiti brend, izgraditi network s profesionalcima iz svojeg područja ili pronaći potencijalno radno mjesto? Onda je LinkedIn društvena mreža kojoj trebaš dati priliku. Neovisno jesi li student, amater u svojem poslu ili stručnjak, na LinkedIn-u ćeš uz nekoliko pothvata moći izgraditi buduću karijeru u području financija. Donosimo ti nekoliko savjeta kako izgraditi kvalitetan profil i kako izvući korist na ovoj mreži koja broji više od 800 milijuna korisnika u cijelom svijetu.

 

 

1) Što znači imati ažuran i kvalitetan profil te zašto je to bitno?

LinkedIn profil je kao svaki drugi profil na društvenim mrežama potrebno redovito aktualizirati. Imati utjecajan i dobro popunjen profil podrazumijeva imati ažurne podatke vezane uz prethodna poslovna iskustva te ostale vještine i kompetencije (poput školovanja i znanja jezika). Postavljanje profilne fotografije čini vas profesionalnima. A dobru fotografiju čini pogled u kameru uz blagi osmijeh, neutralna pozadina i primjerena odjeća. Također bitno je imati ispunjen dio s vlastitim interesima. Potrebno je povezati se s firmama, školama ili udrugama koje vas zanimaju i čiji rad pratite.

2) Kako izgraditi personal brand na LinkedIn-u te kako se istaknuti?

Živimo u vremenu kada je mijenjanje poslova i osobnih ciljeva postalo svakodnevno i poticajno. Upravo zbog toga je najvažnije izgraditi svoj osobni prepoznatljivi brend. Uz malo samopouzdanja i razmišljanja o vlastitim kompetencijama i vrijednostima možete povećati društvenu mrežu na LinkedIn-u kao i mogućnosti za nove poslovne prilike. Bit je imati unaprijed dobro postavljen cilj i razlog zašto gradiš osobni brend. Komunikativnost i socijalna otvorenost samo ti mogu pomoći da još bolje upoznaš sebe, svoje prednosti naspram drugih, ali i svoje mane koje ti također uvelike mogu pomoći. Promoviraj svoj brend u pravcu ciljanih skupina i profila te izbjegavaj obuhvaćanje prevelikog broja ljudi i različitih smjerova poslovanja. Na temelju navedenih savjeta, od velike je važnosti kontinuiranost i neodustajanje u vlastitim ciljevima.

3) Kako proširiti mrežu ljudi i kome sve poslati zahtjeve za povezivanje?

Za početak je najučinkovitije poslati zahtjeve za povezivanje osobama koje su također u području financija te tako proširiti krug ljudi. Nadalje, bitno je doteći se ljudi koje poznajete ili s kojima ste bili u nekom obliku poslovne povezanosti. Upravo su ti ljudi oni koji vas vlastitom aktivnošću na LinkedIn-u mogu promovirati i proširiti vam zajednicu. Također bitno je aktivirati opciju kreatora svojega sadržaja i po želji promijeniti gumb connect u gumb follow. Ako želite povećati vjerojatnost prihvaćanja zahtjeva od neke osobe, postoji mogućnost pisanja personalizirane poruke u kojoj napišete nešto po želji, na primjer to može biti neka iskrena pohvala.

4) Što su hashtagovi i kako utječu na doseg čitatelja?

Hashtagovi usmjeravaju post prema prikladnoj skupini čitatelja, ovisno o temi o kojoj pišete. Statistike pokazuju da najveći reach postižu objave s 4 ili 5 hashtagova te korištenjem manje ili više od toga smanjuje reach za više od 20%. Također, kao i na drugim društvenim mrežama, upotreba istih hashtagova odnosno ponavljanje onih najuspješnijih podiže doseg za 15%.

5) Koje su poželjne aktivnosti na LinkedIn-u?

Da bi povećali svoju vrijednost i popularnost važne su i neke dodatne aktivnosti. One vam u tome pomažu, te bi ih trebali uključiti prilikom objavljivanja postova. Jedna od njih je da napravite selfie uz svoj post ili napišete komentar koji uključuje sliku. Osim toga svaki share ili repost povećava vašu vidljivost i potiče ostale sudionike koji su na bilo koji način uključeni u određeni post da pogledaju vaš profil ili ostave neku reakciju.

 

Da zaključimo…

LinkedIn je odlično virtualno mjesto da pročitate zanimljive postove, predstavite svoj posao, naučite nešto novo te se povežete sa zanimljivim ljudima u zajednici. Kad pišete vaše postove, priču ispričajte iz vlastitog iskustva, budite iskreni, pokažite pozitivnu emociju kad su u pitanju tuđi uspjesi. Nikada se nemojte hvalisati, pametovati i pretjerivati sa samopromocijom.

Koriste LinkedIn pametno i uspjeh sigurno neće izostati.

 

Nešto više o karijeri i mogućnosti zapošljavnja nakon fakulteta možete pročitati na: https://www.ekonomska-klinika.hr/2023/06/06/karijera-i-mogucnosti-zaposljavanja-nakon-fakulteta/