Tko smo mi?

 

Mi smo neprofitna studentska organizacija koja okuplja studente različitih fakulteta i nudi besplatna savjetovanja građanima, malim poduzećima, poduzetnicima i neprofitnim organizacijama. 

Trenutno smo u potrazi za proaktivnim studentima koji su spremni spojiti ugodno s korisnim te uz rad na izvanrednim projektima usput se i dobro zabaviti te sklopiti nova prijateljstva!

 

Kojem timu se priključiti?

 

Svi članovi Ekonomske klinike raspoređeni su funkcijske i projektne timove. Zvuči komplicirano? Ne brini, sve ćemo ti objasniti! 

U Ekonomskoj klinici postoje 4 funkcijska tima koji su ključni za funkcioniranje cijele udruge, a to su: Financije, Marketing & PR, Ljudski potencijali i EU tim.

 

Tim Financije sastoji se od četiri manja podtima, a to su: Sponzori, Natječaji i Consulting. Podtim Sponzori zadužen je za kontaktiranje tvrtki i potencijalnih sponzora, što je odličan način za stvaranje poznanstva s vodećim ljudima iz uspješnih tvrtki. Podtim Natječaji prati aktualne natječaje te prikuplja dokumentaciju kako bi udruzi ili projektu osigurao potrebna financijska sredstva za njegovu realizaciju. U sklopu Consulting podtima rješavaju se slučajevi fizičkih i pravnih osoba vezanih uz područje ekonomije. Cijeli koncept funkcionira tako da nakon što udruga primi upit, grupa članova, po potrebi u suradnji s profesorima, preuzima slučaj te kroz zajednički rad i istraživanje napiše detaljno rješenje dobivenog upita. Zadaci Financijskog planiranja podrazumijevaju izradu financijskog plana udruge, sastavljanje i evidentiranje računa, izradu projektnog budžeta i troškovnika.

Ako za tebe kažu da si dobar s novcem, a svoju buduću karijeru vidiš na području financija i spreman/na si steći novo iskustvo u tom području financijski tim čeka tvoju prijavu!

 

Tim Ljudski potencijali zadužen je za organizaciju internih i eksternih radionica za kliničare te brigu o aktivnosti svih članova. Svake godine organiziraju rođendan Ekonomske klinike, a zaduženi su i za izadu rođendanskih čestitki za svakog kliničara. Ljudski potencijali brinu o razini zadovoljstva kliničara kako radom udruge, tako i svojim radom. Jednom po semestru provode proces regrutacije i selekcije te intervjuiranja potencijalnih kliničara. Ne smijemo zaboraviti ni organizaciju svakog team buildinga koji doprinosi timskom duhu i stvaranju novih poznanstava i doživotnih prijateljstava. 

Ljudski potencijali sastoje se od 3 podtima. Interne radionice s vanjskim suradnicima organiziraju sve radionice koje drže predavači iz partnerskih firmi/organizacija/udruga, zaduženi su za osmišljavanje koncepta radionice/predavanja skupa s predavačem te pronalazak prostora i odgovarajućeg vremena za provedbu radionice. Podtim za samoevaluaciju prati rad novih članova koji su se tek pridružili udruzi, osmišljavaju i kreiraju ankete koje ispunjavaju članovi, a svrha procesa samoevaluacije je detektiranje mjesta za provedbu promjena i provjera generalnog zadovoljstva članova koji su se pridružili udruzi u određenom periodu. Cilj naših HR edukacija je članovima približiti važnost mekih vještina, osobito komunikacijskih te vještina rješavanja problema u međuljudskim odnosima.

 

Ako ljude čitaš kao otvorene knjige i uz to znaš sva mjesta za druženje u gradu –  ljudski potencijali su tim za tebe!

 

EU tim zadužen je za pisanje Erasmus+ projekata te ima priliku i sudjelovati na istima. Upoznati su s institucijama Europske unije i svakodnevno prate novosti u tom području kako bi bili kompetentni za pisanje članaka vezanih za EU politike i monetarnu uniju. 

 

Ako se i ti želiš bolje se upoznati s institucijama i politikama Europske Unije i pritom steći multikulturalna iskustva na internacionalnim razmjenama pridruži se avanturama EU tima!

 

Tim Marketing&PR ima cilj pružiti svakom članu priliku za učenje novih vještina iz područja marketinga i odnosa s javnošću. Primarni zadatak im je promocija projekata i aktivnosti udruge. U podtimu Društvene mreže kliničari imaju priliku okušati se u stvaranju sadržaja za Instagram, Facebook i  LinkedIn, a postoji i podtim Tik Tok namijenjen stvaranju interaktivnog sadržaja specijalno za tu mrežu. Podtim PR bavi se pisanjem članaka i intervjua, dok podtim WEB izradom vizuala te radom u raznim programima za obradu fotografija i video materijala, a tu su i podtimovi Dizajn i Slikanje i montaža.

E0konomska klinika

 

Tim Marketing&PR plodno je tlo za razvoj budućih marketinških stručnjaka, iznenadi nas svojom kreativnošću i s pravom zauzmi svoje mjesto u najbrojnijem funkcijskom timu Ekonomske klinike!

 

Projektne timove kliničari biraju sami po svojim sklonostima, a vezani su uz projekte koje provodi Ekonomska klinika. Trenutno imamo čak 10 aktivnih projekata namijenjenih svim dobnim skupinama, a za neke od njih nagrađeni smo i Dekanovom i Rektorovom nagradom! No, važnije od nagrada nam je da svatko nađe nešto za sebe tako da ćeš moći birati između projekata koji se bave poduzetništvom, marketingom i financijama. Među poznatijim projektima su primjerice marketinška konferencija Underline te financijska konferencija Learn To Invest, a više o svakom projektu, kao i kada se održava saznaj na našoj web stranici.

 

Kako izgleda proces selekcije?

 

Ako si došao/la do ovog dijela čini se da si jako zagrijan za pridruživanje našoj udruzi! 

Proces selekcije sastoji se od ispunjavanja prijavnice, ispita koji se razlikuje za svaki funkcijski tim i intervjua!

Od 10. do 16. listopada na linku ćeš imati priliku ispuniti prijavnicu, a nakon ispunjene prijavnice na tvoj e-mail stiže ispit za funkcijski tim za koji se prijavio! Ne brini, nismo strogi, a najviše cijenimo kreativnost, motivaciju i dobru volju!

Nakon riješenog ispita, slijedi intervju na kojem ćemo se potruditi bolje te upoznati, vidjeti koja područja te zanimaju i saznati zašto si ti prava osoba za nas, a mi prava udruga za tebe!

 

Što nakon procesa selekcije?

 

Nakon konačne odluke i ulaska novih članova kreće onboarding proces u sklopu kojeg ćeš dobiti svog mentora, upoznat ćemo te s načinom rada udruge, kao i s platforomom na kojoj komuniciramo. Nećemo te prepustiti samom sebi već ćeš se zajedno s ostalim novim i starim članovima polako uhodati u rad naše male klinike.

 

Što ako ne upadnem?

 

Nije smak svijeta! Sljedeće regrutacije dolaze nam u ožujku i možda je baš to pravo vrijeme da nam se pridružiš!

Svi su dobrodošli!

Ne daj da te zavara što se zovemo Ekonomska klinika! Osim ekonomista, dobrodošli su studenti svih fakulteta, od programera do komunikologa!

Zainteresirani studenti koji žele postati kliničari mogu se prijaviti od 10. do 16. listopada na stranici Ekonomske klinike.

 

Čekamo tvoju prijavu!