BiteMe Nutrition već dvije godine na tržište donosi zdrave i energetske proizvode savršene za sve pojedince koji su u potrazi za kvalitetnim i zdravim međuobrokom. Za Ekonomsku kliniku otkrili su nešto više o inicijalnoj viziji, trenutnom poslovanju, ali i planovima za budućnost.
BiteMe Nutrition je relativno novi brand koji se brzo uspio probiti te sada vaše proizvode možemo pronaći na policama čak 8 država. Što biste naveli kao razlog svog uspjeha?
BITE ME je zaživio za vrijeme korone te smo na policama trgovina prisutni skoro 2 godine. Razlog brzog širenja i rasta bi prepisao planiranju izlaska na globalno tržište od samog početka postavljanja cijele strategije brenda. Znali smo gdje želimo biti i što želimo napraviti. Želimo unijeti promjene u prehrambenoj industriji, a s posebno u industriji sportske odnosno aktivne prehrane, a to možemo ostvariti jedino ako smo globalno jaki.
Kako ste došli na ideju energetskih pločica? Koja je bila vaša inicijalna ideja i vizija?
Energetske pločice su samo jedan dio naše ideje o promjeni svijeta. Svi u našem timu su aktivni u sportu, neki od nas su bivši profesionalni sportaši, neki strastveni rekreativci, ali sve nas veže ljubav za aktivan i zdrav način života. Tako smo i svoj poslovni put započeli u sportskoj i prehrambenoj industriji gdje smo puno toga naučili i iskusili. Neke stvari nam se nisu sviđale i detektirali smo probleme u industriji te s druge strane veliku potražnju kupaca za drugačijim proizvodima, a to su 100% prirodni proizvodi bez kompromisa – što znači da osim što su zdravi, su i ukusni. Počeli smo testirati i analizirati te smo do danas stvorili čak 7 različitih i inovativnih proizvoda koji su izvrsno prihvaćeni od strane kupaca.
Gdje sve možemo pronaći vaše proizvode?
Imamo svoj web shop, a uskoro izlazi i osvježeni novi web shop. Osim na webu možete nas pronaći u bio&bio, Kauflandu, Bipi, Gardenu te u odabranim trgovinama sportskom opremom i zdravom prehranom. Prisutni smo i na stranom tržištu – u Sloveniji u Sparu, Mercatoru, Mulleru, a u Hong Kongu u Decathlonu.
Koliko su vaše pločice prilagođene za korisnike s posebnom vrstom prehrane, poput osoba koje su osjetljive na gluten ili aditive?
Naši proizvodi su prirodni i organski, a uz to ne sadrže dodane šećere ni aditive, također su bez glutena te su veganski proizvod jer sadrže isključivo biljne sastojke poput orašastih plodova, suhog voća, sjemenki i začina. Ako izbjegavate gluten i aditive, možete slobodno jesti i probati naše proizvode.
Vaše pločice su promovirane kao sirove energetske biopločice. Možete li objasniti što se podrazumijeva pod pojmom biopločice?
Biopločica je proizvod napravljen isključivo od BIO, odnosno organskih sastojaka što dodatno daje kvalitetu proizvodu jer ne upotrebljavamo aditive ili konzervanse.
Trenutno postoje četiri inačice vaših energetskih pločica, postoji li kakav plan za razvijanje još nekih okusa?
U ponudi imamo 4 okusa sirovih biopločica od kojih svaku karakterizira specifičan okus inspiriran Mediteranom. U našim pločicama osjetit ćete sastojke poput cvijeta lavande, maslinovog ulja, smokve, badema, ulja limuna, raznih orašida, sjemenki i suhog voća. Uz biopločice razvili smo i 3 okusa neodoljivih Lava biokolačića. Jedinstvenost BITE ME biokolačića – Lava Cookies skrivena je u punjenju koje je obavijeno sirovim voćem. Već i jedan griz otkriva kremasto punjenje napravljeno od maslaca orašastih plodova kojem ni najizbirljivija nepca neće odoljeti.
Koja je vaša vizija za budućnost brenda?
Rasti, širiti globalnu prisutnost te razvijati nove inovativne i neodoljive proizvode koji se uklapaju u svakodnevni stil života. Ukratko – podržati pozitivne navike potrošača i promijeniti one loše!
Koliko vam je važno društveno odgovorno poslovanje i na koje način ga prakticirate?
Važno nam je imati pozitivan utjecaj na okolinu. Na više razina pokušavamo biti primjer drugima, sami proizvod koji razvijamo i sirovine koje koristimo direktno pozitivno utječu na okoliš sa smanjenom proizvodnjom CO2, a jako brinemo i o našoj ambalaži koja je 100% reciklabilna. Osim na aspekt okoliša bitno nam je educirati potrošače o dostupnom izboru sličnih proizvoda na tržištu te pomoći im da razumiju što kupuju i kako to uklopiti u zdravi način prehrane. Veliki fokus stavljamo i na podršku sporta i sportaša kroz razne događaje i natjecanja.
Što biste istaknuli kao glavni razlog zašto ljudi biraju baš vaše energetske pločice?
Otvoreni smo i iskreni te imamo autentičan proizvod i brend koji ima zaokruženu priču.
Gradimo emociju koju kupci lako prepoznaju, a uz to smo i jako ukusni!
Osim energetskih pločica, planirate li u prodaju uvrstiti i druge proizvode, primjerice zdrave grickalice ili proteinske shakeove?
Planiramo širok spektar proizvoda, ali o tome uskoro! Zapratite nas na društvenim mrežama i podržite dobru lokalnu priču koja ide globalno.
Koliko vas trenutno ima u timu? Planirate li uskoro širiti tim? Ima li mjesta za studente u BiteMe?
Trenutno nas je u stalnoj postavi sedam. Planiramo do kraja godine širiti naš tim, ali promjene u startupu su brze i česte, stoga mi je teško reći točan profil novih osoba. Vjerujem da ima mjesta za vrijedne i proaktivne studente. U BiteMe timu je bitno da postoji dobra energija i volja za radom i učenjem. Svaki dan i sami učimo nove stvari.
Što biste poručili mladima koji se planiraju okušati u kreiranju vlastitog brenda?
Dobro istražite postojeće tržište i potrebe kupaca. Otkrijte koji su to problemi koji muče kupca, ako ih znate riješiti ili ublažiti – probajte. Stvorite “probni” proizvod i testirajte. Budite uporni i strpljivi, pametno planirajte svoje buduće korake i tražite savjete i znanja od ljudi s više iskustva. Trebat će vam i malo sreće, ali sreća prati hrabre!