U 2021. godinu zakoračili smo u lockdownu i s nadom u bolje sutra, punom parom počeli planirati projekte, edukacije i nastaviti informirati javnost o gorućim ekonomskim pitanjima. Prošla godina je, bez sumnje, bila jedna od najizazovnijih do sada, no nastavili smo pomagati znanjem široj i užoj javnosti, a kako su nam prolazili mjeseci pročitajte u nastavku.
SIJEČANJ 2021.
Dok je sve bilo zatvoreno, trudili smo se iskoristiti platforme koje su nam raspolaganju te siječanj započeli s Instagram liveom Kava na Eks u kojem smo s poduzetnicom i poslovnom trenericom Teom Zavacki pričali o poduzetništvu, uzimanju stvari u svoje ruke i kreiranju posla “po mom”.
Ubrzo nakon toga, svima dobro poznato Kino na EFZG vratilo se u nešto drugačijem izdanju – u obliku online filmskog kviza! Filmoljupci su imali priliku ispitati svoje znanje, a da oni najbolji ne ostanu praznih ruku pobrinula se knjižara Znanje.
Osim organizacije virtualnih druženja, u siječnju smo razgovarali s Marijom Vlahović, učiteljicom i vlasnicom YouTube kanala Školska misao o metodama organizacije i učenja, kao i s Nediljkom Kujundžić, koja je svoj hobi pretvorila u posao i danas izrađuje lutke pod nazivom Nena Dolls. Popričali smo i s Markom Petrakom i Ratkom Martinovićem koji stoje iza mikrofona podcasta Inkubator te s gostima svakodnevno razgovaraju o aktualnim temama u Hrvatskoj i svijetu.
Siječanj smo zaključili s čak dvije radionice za kliničare u suradnji s Q agency. Paula Kovačević, nekadašnja predsjednica Ekonomske klinike, a sadašnja Head of Operations u Q agency održala je radionicu na temu Project management, dok je Sara Mađer proširila naše znanje o pravilnoj komunikaciji i davanju pozitivne i negativne povratne informacije.
VELJAČA 2021.
Dok smo siječanj završili s radionicama pod vodstvom Q agency, veljaču smo otvorili s dvije radionice za EU tim. Svjetlana Marijon, članica Europskog gospodarskog i socijalnog fonda te predsjednica udruge Zamisli objasnila je kliničarima kako funkcioniraju EFS i EGSO.
Neočekivani događaji iz 2020. godine potaknuli su nas da više razmišljamo o osiguranju imovine, pa smo u veljači pisali upravo o tome. Istražili smo i kako marketinški stručnjaci i poslodavci utječu na ponašanje potrošača te u sklopu naših intervjua ugostili inovativnu i ambicioznu studenticu Luciju Petrač koja se bavi izradom slamki od nehrđajućeg čelika.
U veljači smo virtualno proslavili svoj 6. rođendan, a na čelo Ekonomske klinike došlo je i novo vodstvo. Nova predsjednica udruge postala je Laura Jurković, dopredsjednica Leonarda Kunštić, voditelj tima Financije Slavko Novački, voditeljica tima Marketing&PR Martina Kuzmić, voditeljica Ljudskih potencijala Gabrijela Crnov, a voditeljica EU tima Ena Ćosić.
Želja za druženjem ostala je jaka, pa nas ni snijeg i temperature ispod nule nisu spriječile da organiziramo team building na Sljemenu.
OŽUJAK 2021.
Ožujak smo započeli s otvaranjem prijava za regrutacije novih članova. Tražilo se mjesto više i prijave smo zbog velikog broja zainteresiranih morali zatvoriti čak tjedan dana ranije!
Čim su nam se pridružili novi članovi, počastili smo ih novom edukacijom. Josip Mileta iz našeg edukacijskog partnera Degordiana podučio nas je o oglašavanju na društvenim mrežama. No, to nije bio kraj edukaciji iz područja marketinga jer je ubrzo uslijedila radionica o SEO analizi koju je za kliničare pripremio Miško Macolić Tomičić, glavni izvršni direktor i suosnivač agencije Markething.
TRAVANJ 2021.
O travnju 2021. dugo će se pričati jer smo nakon popuštanja epidemioloških mjera krenuli uživo s čak dva projekta!
Jedan od naših najstarijih projekata Poduzetnički sprint u ZICER-u je stvarao nove generacije poduzetnika. Uz pregršt zabavnog i korisnog sadržaja, sudionici su imali priliku upoznati se sa svijetom poduzetništva, upoznati stručnjake iz prakse i uspješne poduzetnike te proširiti svoju mrežu poznanstava.
Naš prvi marketinški projekt Underline ugledao je svjetlo dana i kroz čak 6 tjedana educirao studente i ostale zainteresirane o marketinškim temama. Neka brojke govore same za sebe jer je Underline s 6 panel rasprava, 11 interaktivnih radionica, 26 predavača i 18 obrađenih tema preuzeo titulu najvećeg i najzahtjevnijeg projekta naše udruge do sada. Ipak, mjeseci pripreme su se više nego isplatili jer smo za Underline nagrađeni i Posebnom dekanovom nagradu Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Kliničarima nikad dosta edukacije o marketingu, pa smo uz sve gore navedeno za kraj travnja sudjelovali na internoj radionici o inbound marketingu koju je održao Vedran Božićević iz Degordiana.
SVIBANJ 2021.
U svibnju smo se u sklopu projekta Osobne financije kroz tri predavanja dotaknuli i financijskih tema te nastavili našu misiju u stvaranju financijski pismenog stanovništva. Prvi na redu bio je Toni Milun koji je svim prisutnima objasnio sve nepoznanice vezane uz kredite. Sandra Ferenčak naučila nas je nešto više o tome što znači biti financijski neovisan i kako započeti sa štednjom, dok nam je Snježana Bertoncelj razjasnila sve nedoumice u vezi osiguranja.
Influenceri Ema Luketin i Janko Janić otkrili su nam više o svojim brendovima i dali savjete za kreiranje vlastitog, a Sandi Pego popio je s nama Kavu na EKs i otkrio svoju tajnu uspjeha na Tik Toku.
LIPANJ 2021.
U lipnju se Kino na EFZG konačno vratilo u starom izdanju! Svi zainteresirani imali su priliku uz besplatan ulaz, kokice i piće pogledati film The Founder i saznati kako je McDonald‘s postao ono što je danas.
Krajem lipnja napokon smo i uživo proslavili rođendan, odmaknuli se od računala te nazdravili starim i budućim postignućima!
Nastavili smo pružati podršku malim poduzetnicima i na čašicu razgovora pozvali Katarinu koja stoji iza hrvatskog brenda Gumice.
Ekonomski fakultet u Zagrebu prepoznao je važnost našeg projekta LearnToInvest i nagradio kliničare zahvalnicom za organizaciju projekta, što nam je dalo dodatan poticaj da sljedeće izdanje projekta planiramo s još većom motivacijom.
Unatoč ispitnim rokovima u lipnju, pronašli smo vremena za još jednu radionicu s Degordianovim stručnjacima, a ovoga puta o influencer marketingu podučavali su nas Mia Bušić i Filip Vujić.
SRPANJ 2021.
Novi mjesec, nova Kava na Eks! Vruće ljetne dane osvježili smo uz novinarku i hrvatsku influncericu Lanu Biželj te ponovili gradivo o influencer marketingu.
Pisali smo o ručno rađenim proizvodima koji ujedno pričaju priču o nasljeđu naše domovine – Ethno Croatia, kao i o ručno rađenim šalicama ChiaCups. Svoj poduzetnički put ispričao nam je Albert Gajšak, a pozabavili smo se i sustavom mirovinskog osiguranja, kako vi ne biste morali.
Temperature su bile visoke, no bila je i naša motivacija, pa smo unatoč ljetnim praznicima odradili radionicu s Ivom Majstorović iz Degordiana na temu Employer branding te poslušali predavanje Maria Lovrekovića iz Superologya na temu “Aplikacija od nastanka do uvođenja” kako bi dodatno unaprijedili našu aplikaciju Kuna.
KOLOVOZ 2021.
U kolovozu smo odmarali od radionica, punili baterije i pripremali projekte za početak nove akademske godine.
RUJAN 2021.
Početkom rujna fotograf Darko Mareš održao nam je radionicu o osnovama fotografije i radu s ljudima prilikom fotografiranja.
Zadnji vikend u rujnu bio je rezerviran za našu godišnju konferenciju koja se ovog puta održala u Hotelu Gacka u Otočcu. Primarni cilj konferencije bila je edukacija i radionice za naše podtimove, no nije nedostajalo ni dobre zabave! Kroz tri dana spajali smo ugodno s korisnim i još jednom dokazali kako je spoj zabave i rada tajni recept za uspjeh!
LISTOPAD 2021.
Dokaz kako se preko ljeta nismo puno odmarali su i dva hvale vrijedna projekta koja su obilježila listopad. Za ambiciozne srednjoškolce organizirali smo projekt Poduzetnik budućnosti te kroz čak tri vikenda na različitim lokacijama brisali granice između poduzetništva i zabave.
Bili iskusni investitor ili tek početnik u svijetu ulaganja, Learn to Invest je konferencija koju niste smjeli propustiti. LTI je besplatna edukacija o različitim oblicima financijskih proizvoda i mogućnostima ulaganja, a ove godine je zaljubljenike u svijet investiranja okupila u hotel Dubrovnik. Od fundamentalne analize, nekretnina, zlata i ETF-ova do budućnosti kriptovaluta, uz pomoć 16 predavača ostvarili smo cilj povezivanja različitih sfera investiranja.
Osim dva sjajna projekta, listopad je obilježila i radionica o vođenju projekata! Kristijan Margetić, bivši dopredsjednik udruge podijelio je svoje znanje i iskustvo na tom području te kliničarima pokazao koji elementi su potrebni za uspješnu realizaciju projekta te kako definirati odgovore na ključna pitanja o projektu.
U suradnji s Telegramom razbili smo 5 najčešćih mitova o novcu i odgovorili na neke od najčešćih financijskih mitova i pokazali kako investirati u budućnosti.
STUDENI 2021.
U studenom smo širokih ruku dočekali nove kliničare, a tim Ljudskih potencijala je ponovno imao pune ruke posla! Kako bi se svi skupa bolje upoznali, podružili smo se na teambuildingu u Amazingi te uz dozu adrenalina gradili nova poznanstva!
Josip Mileta iz Degordiana održao nam je još jednu radionicu, a tema ovog puta bila je Google oglašavanje. Mlada PR agencija The Galerija je, uz Degordian, postala naš edukacijski partner, a prvu radionicu održali su nam na temu Kako napraviti dobar pitch? – predstavljanje ideje potencijalnim partnerima.
Još jednom ponovili smo i temu Employer brandinga, ovog puta pod režijom Emanuela Stojanova koji je kliničarima dao zadatak da osmisle kampanju za IT tvrtku s 50 zaposlenika. Ideja nije nedostajalo, a mnogi kliničari otkrili su sebi i drugima što im je važno pri zapošljavanju.
PROSINAC 2021.
Prosinac je osim niskih temperatura vratio i projekte Financije za nefinancijaše i Financijska pismenost osnovnoškolaca u offline oblik te smo nastavili educirati o financijskim temama sve dobne skupine!
S The Galerijom smo u prosincu odradili čak dvije radionice. Prva je bila na temu Kako komunicirati s novinarima? – odnosi s medijima, a druga Koraci od plana do realizacije – izrada i provedba komunikacijske strategije. U novoj godini s The Galerijom nastavljamo graditi znanje na područja odnosa s javnošću!
Kliničari su za kraj godine otputovali u Viroviticu kako bi studente tamošnjeg Veleučilišta upoznali s radom naše udruge, podučili kako jedna studentska udruga funkcionira i što ona donosi članovima iste.
Dobru suradnju nastavili smo i s Hrvatskim uredom za kreativnost i inovacije koji je za kliničare pripremio radionicu o društvenom poduzetništvu, fair share modelu poslovanja, primjerima društvenog poslovanja i njihovoj poduzetničkoj inicijativi.
Godinu smo zaključili božićnim domjenkom uz dobru priču, hranu i pokoje piće te humanitarnom akcijom s Hrvatskom mrežom za beskućnike kako bi onima kojima je to najpotrebnije uljepšali blagdane.
Hvala Vam što ste u ovoj izazovnoj godini bili s nama i davali nam vjetar u leđa za širenje znanja o ekonomskim temama!