Više o projektu


Cilj projekta “Financije za nefinancijaše” je financijsko opismenjavanje partnera Ekonomske klinike, kao i srednjih škola te zainteresiranih sudionika. Ovim projektom teme poput štednje, investicija, kredita, mirovinskih fondova, životnih osiguranja i potrošačkog razmišljanja želimo pomnije približiti sudionicima.Teme se orijentiraju na realan prikaz trenutnog tržišta kao i prijenos teoretskog znanja u praktično s ciljem boljeg rukovanja osobnim financijama.

 

Projekt “Financije za nefinancijaše” nastao je kao želja partnera i sponzora za  individualnom edukacijom na temu osobnih financija. Uzimajući u obzir željene teme, projektni tim sastavlja i prilagođava teme prema svakom partneru/sponzoru/dioniku zasebno. Kroz individualan i stručan pristup, tim obrazuje sudionike, pruža što bolji uvid u tržišnu situaciju te odgovara na pitanja koja nisu poznata širokoj masi. Time stvaramo dodatnu vrijednost na inače veoma nisko znanje o osobnim financijama te potičemo proaktivnost u tom segmentu života.

Ciljna skupina: partneri i sponzori Ekonomske klinike, srednje škole te ostali dionici

 

Projekt “Osobne financije” privukao je puno pozornosti naših partnera i šire javnosti. Kako se projekt održavao jednom godišnje, mnogi zainteresirani nisu mogli prisustvovati predavanjima te su tražili individualne edukacije i radionice od Ekonomske klinike. Budući da se sve projektne aktivnosti financiraju od strane strateških partnera i sponzora, osnovan je tim “Financije za nefinancijaše” koji u znak zahvale održavaju navedene radionice. Sudionici biraju teme koje ih najviše interesiraju, a neke od njih su: štednja, investicije, krediti, mirovinsko osiguranje, životno osiguranje, porezi, obračun plaće, porezne oaze, kupnja preko interneta, digitalne banke, ekološki porezi i brojne druge. Svaka radionica prilagođava se publici te se na prikladan način obrazuje o trenutnim tržišnim uvjetima, financijskim pojmovima te potrošačkom ponašanju. Cilj je potaknuti sudionike na aktivno upravljanje svojim novcem, kritičko razmišljanje u doba agresivnog marketinga, uspješno oplođivanje novca te naravno, financijska pismenost.