Kreativna si duša? Oduvijek sanjaš za stvaranjem nečeg vlastitog? Ne znaš otkuda početi? Poslušaj što nam ima za reći naša današnja govornica Ana Ivančić, suvlasnica Cvit Happens, i možda baš ona, bude tvoja inspiracija!

Pozdrav Ana, puno hvala na odazivu za intervju 😊! Na samom početku, možeš li nam reći nešto više o sebi i svom poslovnom putu?

Na ovo putovanje nisam krenula sama 😊.Moj dečko Antun i ja smo prije 2 godine otvorili tvrtku jer smo oboje radili kao freelanceri. Vrlo brzo nakon otvaranja j.d.o.o.-a smo spontano došli do ideje najma cvjetnih foto pozadina i kako smo već imali otvorenu tvrtku, bilo je puno lakše krenuti. Malo po malo smo dodavali usluge i evo, danas nudimo veliki broj usluga u industriji vjenčanja i poslovnih evenata.

GreeneryxCvitHappens

Primijetila sam kako smo kolegice, odnosno da si i sama ekonomistica 😊. Koja je bila prijelomna točka kada si odlučila krenuti vlastitim putem?

Živjela sam i radila u Nizozemskoj. Kada sam odlučila vratiti se u Zagreb, moj menadžer je predložio da ostanem raditi za njih na daljinu. Jedini način za to je bio otvaranje tvrtke.

Kako se Cvit Happens dogodio i kako ste došli do samog naziva?

Ime Cvit Happens predložila je naša prijateljica Tara, jasna vam je igra riječi (smijeh).  Sve je počelo spontano, gdje je u fokusu bila ponuda cvjetnih pozadina za fotografiranje. Tu smo vidjeli svoju priliku jer je ponuda u Hrvatskoj bila ograničena. Danas nam je ponuda cvjetnih pozadina veliki dio poslovanja, ali smo je proširili. Primjerice, poslovni eventi zahtijevaju posebnu dozu kreativnosti. Brend želi ostati prepoznatljiv, a s druge strane napraviti iskorak od konkurencije. Tu dolaze do izražaja naše 3D konstrukcije. Savršen primjer je cvjetna instalacija koju smo predstavili na eventu Zakorači u sliku.

CVITHappens

Koji su bili prvi izazovi kada ste tek krenuli s Cvit Happens?

Sami smo se financirali, a puno smo ulagali. Bez pomoći roditelja, ne bi mogli kupiti potrebnu opremu i dostavno vozilo bez kojeg ne možemo raditi.

Kako ste u početku dolazili do korisnika usluga?

U početku smo teško pronalazili klijente. Nismo dovoljno radili na marketingu i nismo još imali dovoljno odrađenih poslova, a većina će odmah pitati što ste do sada radili i pokažite nam fotke. Zato smo uglavnom pronalazili klijente preko preporuka i prijatelja. Mislim da bez naših prijatelja koji su od početka vjerovali u nas ne bi došli ovako daleko.

S obzirom na to kako si i sama ekonomistica, vjerujem da marketing ima veliku ulogu u poslovanju Cvit Happensa. Koji marketing donosi najviše koristi u smislu privlačenja novih potencijalnih korisnika?

Puno toga u početku želiš napraviti sam kako bi uštedio. Društvene mreže smo vodili sami, a nismo imali ni konkretni marketinški plan. Danas nam je jasno da je to važan dio poslovanja. Zaposlili smo stručnu osobu koja je zadužena za planiranje marketinških aktivnosti i vođenje društvenih mreža. Taj se potez pokazao itekako isplativim. Uz dobar PR, smatramo Instagram najboljim alatom za komuniciranje i predstavljanje novosti o našem poslovanju.

Cvit Happens

Koje sve usluge imate u svojoj ponudi ?

Pružamo uslugu organiziranja, dekoriranja i koordinacije vjenčanja i poslovnih evenata. Pripremamo scenografije za razna snimanja i osmišljavamo izloge. Osluškujući tržište, odlučili smo otvoriti i mali web shop s naglaskom na posebni način nošenja cvijeća – Cvit FlowerBag.  U ponudi su i sezonski proizvodi poput adventskih vijenaca.

Sjećaš li se prvog odrađenog vjenčanja ili projekta? Kakav je bio osjećaj i koliko je stresan bio cjelokupni posao?

Jako se dobro sjećam prvog odrađenog posla. Razina stresa se nije mogla izmjeriti  Jako dragi mladenci su nas preko preporuke angažirali za cjelokupnu dekoraciju crkve, restorana gdje se održavala svečana večera i za njih smo radili cvjetni zid za fotkanje. Poklonili su nam svoje povjerenje iako su znali da su nam prvi koji su nas angažirali. Radili smo 30 sati u komadu, a možda bi nam bilo lakše da vjenčanje nije bilo u Požegi. Vatreno krštenje rekli bi neki.

Živiš li danas ispunjenim životom u smislu da voliš ono što radiš?

Da. Nije svaki dan sretan i bez problema, ali malo po malo naučili smo se nositi sa svime i uživati. Na početku ti stres stvara i najmanji problem, ali s vremenom i za veće probleme odmahneš rukom jer znaš kako ćeš ih riješiti. Sreća u trenutku završetka nekog projekta i zadovoljstvo klijenta najveća su nagrada.

Za kraj, imaš li poruku za mlade koje bi voljela nadahnuti da krenu u nešto novo, neizvjesno ali ono što vole?

Čvrsto vjerujem da ako imate jasnu viziju što želite, pronaći ćete i način da to ostvarite. Imajte na umu da rijetko tko ima luksuz da mu sve od početka krene glatko, tako da ne odustajete već učite, upijajte iskustva drugih i radite na jačanju svog malog carstva.

 

Intervju pripremila:

Tihana Kulić-Ekonomska klinika

Tihana Kulić
Marketing & PR

Leave a comment